Pomoc

1. Dlaczego nie widzę cen produktów?

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

3. Czy mogę pobrać zdjęcia produktów bez Państwa logo i wykorzystywać do swoich celów sprzedażowych Państwa produktów?

4. Czy sprzedawany towar jest w 100% legalny i czy mogę go sprzedawać bez problemów?

5. Jak mogę otrzymać licencję na produkty i czy jest ona darmowa?

6. Znajoma sprzedawała podobne produkty i miała problemy ze służbą celną. Czy to mnie może spotkać sprzedając produkty zakupione w Państwa firmie?

7. Jaka jest polityka rabatowa Państwa firmy?

8. Jak zrealizować kupon?

9. Ile trwa realizacja zamówienia?

10. Złożyłam zamówienie, ale chcę poczekać na inne produkty których data dostawy jest w najbliższych kilku dniach. Czy mogę połączyć dwa zamówienia tak aby wysłane zostały w jednej paczce?

11. Czy można dokonać u Państwa zakupów na miejscu w hurtowni?

12. Czy przyjmujecie Państwo zamówienia telefoniczne?

13. Planuje otwarcie sklepu i staram się o dotację z urzędu pracy na jej rozpoczęcie. Czy można liczyć na wsparcie z Państwa strony?

14. Co oznaczają zielone i czerwone kropki na liście produktów w koszyku?

15. Czy istnieje możliwość rezerwacji towarów?

16. Kiedy pojawiają się nowe oferty?

17. Czy mogę zmienić adres dostawy?

18. Jak mogę dowiedzieć się czy moje zamówienie jest już wysłane?

19. Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

20. Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

21.Dlaczego nie otrzymuje wiadomości mailowe od Gatito?

22. Czy mogę zwrócić towar?

23. Nie jestem płatnikiem VAT, czy mogę otrzymać paragon zamiast faktury VAT?

24. Czy istnieje możliwość łączenia zamówień składanych w ciągu krótkiego czasu?

25. Mam sklep internetowy, czy Panstwa firma udostępnia integracje 

 

 

 

1. Dlaczego nie widzę cen produktów?

Aby zobaczyć ceny należy być zalogowanym użytkownikiem. Jesteśmy hurtownią i tylko zarejestrowani użytkownicy posiadający działalność gospodarczą mogą dokonywać u nas zakupów.Rejestracja jest darmowa, nie wymagamy przesyłania żadnych dokumentów, wystarczy wypełnić wymagane dane i po ich wypełnieniu można się zalogować.

2. Jak mogę złożyć zamówienie?

Wystarczy wybrać produkty i dodać je do koszyka, następnie należy przejść do koszyka, wybrać sposób dostawy oraz płatności i zatwierdzić zamówienie.Po jego złożeniu, zostanie wysłany mail potwierdzający złożone zamówienie. Zamówienia nie są realizowane tylko na podstawie dodanych produktach do koszyka, do czasu potwierdzenia zamówienia i otrzymania go drogą mailową.


3. Czy mogę pobrać zdjęcia produktów bez Państwa logo i wykorzystywać do swoich celów sprzedażowych Państwa produktów?

Tak, wyrażamy zgodę na wykorzystywanie naszych zdjęć. Aby pobrać zdjęcia, należy przejść do sekcji "Moje zamówienia" , następnie wybrać numer zamówienia którego dotyczą zdjęcia, a następnie kliknąć na ikonę interesującego nas produktu aby zdjęcie się powiększyło bez loga Gatito. Można wtedy zdjęcie zapisać na swoim komputerze.


4. Czy sprzedawany towar jest w 100% legalny i czy mogę go sprzedawać bez problemów?

Tak, cały asortyment oferowany przez hurtownię Gatito jest całkowicie legalny, posiadamy stosowne licencje które na życzenie klienta możemy przesłać drogą mailową lub dołożyć do paczki z zamówieniem.


5. Jak mogę otrzymać licencję na produkty i czy jest ona darmowa?

Tak, licencja nic nie kosztuje, kopię licencji możemy wysłać drogą mailową lub dołożyć do paczki - prosimy o informacje w komentarzu jeśli życzy Pani/Pan sobie otrzymanie licencji.


6. Znajoma sprzedawała podobne produkty i miała problemy ze służbą celną. Czy to mnie może spotkać sprzedając produkty zakupione w Państwa firmie?

Jest to wykluczone, o ile sprzedaje Pani tylko nasz towar. Niestety na rynkach hurtowych w Polsce, oferowane są podróbki produktów licencyjnych - i to właśnie sprzedaż tych produktów jest nielegalna i może skonczyć się karami finansowymi, konfiskatą towaru oraz odpowiedzialnością karną.


7. Jaka jest polityka rabatowa Państwa firmy?

Wprowadziliśmy punkty lojalnościowe - za każde złożone zamówienie, otrzymują Państwo punkty które można zamienić na bon. Taki bon można zrealizować przy zamówieniu powyżej 1000zł netto. 

Za złożone i zrealiozowane zamówienie otrzymują Państwo punkty lojalnościowe. Aby zrealizować kupon, należy zamienić punkty lojalnościowe na kupon, będąc w zakładce "moje punkty lojalnościowe". Następnie taki numer kuponu wpisujemy w koszyku, mając dodane produkty za kwotę powyżej 1000zł netto. W podsumowaniu zamówienia, wartość kuponu obniży wartość całego zakupu.

Dodatkowo polityka rabatowa firmy uzależniona jest od wartości zamówień złożonych w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Kształtuje sie ona w sposób następujacy:

Wartość zamówienia

10000,00 zł - 20000,00 zł rabat - 3%
20000,00 zł - 35000,00 zł rabat - 5%
35000,00 zł - 50000,00 zł rabat - 7%
50000,00 zł - 10000000,00 zł rabat - 10%

Poszczególne rabaty włączane są automatycznie przez system po przekroczeniu poszczególnych progów wartości zamówień.

9. Ile trwa realizacja zamówienia?

 Zamówienia realizujemy zgodnie z kolejnością ich wpływania. Czas realizacji zamówienia to 24 lub 48 godzin - dotyczy zamówień produktów które na karcie produktu mają flagę dostępności 24h. Niektóre produkty posiadają flagę 5,10 lub 14 dni. Oznacza to termin realizacji wysyłki od dnia złożonego zamówienia na te produkty. Paczki pobraniowe, zapłacone z góry kartą kredytową, staramy się wysyłać w dniu wpływu zamówienia jeśli otrzymamy je do godziny 12-tej. Paczki których płatność jest przelewem bankowym - wysyłamy po zaksięgowaniu się na naszym koncie. Aby przyspieszyć jednak wysyłkę, prosimy wysyłanie potwierdzenia przelewu.Sugerowaną formą płatności jest przelew bankowy i takie zamówienia są obsługiwane zawsze priorytetowo zaraz po otrzymaniu potwierdzenia bankowego.


10. Złożyła(e)m zamówienie, ale chcę poczekać na inne produkty których data dostawy jest w najbliższych kilku dniach. Czy mogę połączyć dwa zamówienia tak aby wysłane zostały w jednej paczce?

Można połączyć zamówienia, o ile odstęp między nimi nie trwa dłużej niż 7 dni. W przypadku chęci połączenia zamówień - akceptujemy tylko formę przelewu bankowego jako formę płatności.


11. Czy można dokonać u Państwa zakupów na miejscu w hurtowni?

 Tak, oczywiście, pracujemy dla Państwa wygody 7 dni w tygodniu. Adres hurtowni oraz godziny otwarcia znajdują się w stopce strony.


12. Czy przyjmujecie Państwo zamówienia telefoniczne?

Niestety, tylko bezpośrednie zakupy w hurtowni oraz zamówienia przez stronę gatito.pl są akceptowane.


13. Planuje otwarcie sklepu i staram się o dotację z urzędu pracy na jej rozpoczęcie. Czy można liczyć na wsparcie z Państwa strony?

W sytuacji chęci współpracy, zapraszamy do kontaktu telefonicznego, jesteśmy otwarci aby pomóc w tej kwestii.


14. Co oznaczają zielone i czerwone kropki na liście produktów w koszyku?

Kolory te oznaczają czy produkt jest dostępny (kolor zielony) lub niedostępny już po włożeniu go do koszyka (kolor czerwony)Prosimy wziąć pod uwagę, że asortyment jest zmienny, oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Jeśli udało się dodać do koszyka jakiś produkt a po paru godzinach lub dniach już wyświetla się w koszyku z czerwoną kropką to należy go usunąć z koszyka aby móc realizować zamówienie.Wynika to z tego, że inni użytkownicy zakupili i zatwierdzili swoje zamówienia w czasie gdy ten produkt był jeszcze w koszyku.

15. Czy istnieje możliwość rezerwacji towarów?

Tak, istnieje taka możliwość. Rezerwacja taka pozwala na planowanie zakupów z wyprzedzeniem. Klienci zweryfikowani przez naszą hurtownię, mają dostęp do wglądu produktów wcześniej niż pojawiają się w naszych magazynach, mogą złożyć rezerwacje na te produkty i uzyskać 5% rabatu.

16. Kiedy pojawiają się nowe oferty?

W sklepie hurtowym Gatito znajdują się aktualne oferty produktów dostępnych na miejscu oraz produktów wkrótce dostępnych. Może się zdarzyć że produkt który był na stałe w ofercie zostanie wyprzedany i ponownie trafi do naszej oferty.Produkty są dynamiczne i często zmienne, mogą zatem pojawić się w każdej chwili. Zachęcamy do korzystania z opcji - powiadom mnie kiedy produkt będzie dostępny - dzięki czemu otrzymują Państwo maila z informacją że produkt jest już na stanie.W newsletterach które wysyłamy do naszych klientów drogą emailową będą Państwo informowani o nowościach i promocjach.


17. Czy mogę zmienić adres dostawy?

W momencie składania zamówienia, można edytować adres dostawy. Można również w zakładce Moje konto - dodać nowy adres lub zmienić istniejący.Prosimy o kontakt mailowy, jeśli zostało złożone zamówienie a wysyłka ma być na inny adres niż na widocznym potwierdzeniu zamówienia.


18. Jak mogę dowiedzieć się czy moje zamówienie jest już wysłane?

W momencie drukowania listu przewozowego, otrzymują Państwo maila z numerem do śledzenia przesyłki. Nie oznacza to że paczka jest już w drodze ale prawdopodobnie tego samego wieczoru link do śledzenia będzie już aktywny i będzie można sprawdzać status wysyłki w dowolnym momencie.


19. Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

Hasło można wygenerować ponownie ze strony logowania: http://gatito.pl/pl/uwierzytelnianie?back=my-account.php gdzie znajduje się link: "Zapomniałeś hasła?"Po wybraniu tej opcji, na adres mailowy przyjdzie nowe hasło, które można w dalszej kolejności zmienić już z poziomu swojego konta.


20. Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

Odbiorcy krajowi zapłacą VAT, który aktualnie obowiązuje w Polsce.Klienci zagraniczni, których siedziba znajduje się na terenie UE i posiadają aktualny numer VAT, nie będa mieli doliczanego podatku VAT. Klienci zagraniczni których siedziba znajduje się na terenie EU ale nie mają aktualnego numeru VAT lub których siedziba nie mieści się na terenie EU - zapłacą podatek VAT w wysokości 23%.


21.Dlaczego nie otrzymuje wiadomości mailowe od Gatito?

Prosimy się upewnić czy adres kontakt@gatito.pl nie został oznaczony jako spam oraz czy mail, który został nam podany podczas rejestracji jest prawidłowy.

22. Czy mogę zwrócić towar?

Jeśli chcesz zgłosić reklamację z powodu uszkodzenia lub niezgodności produktu, prosimy o wysłanie maila na adres: kontakt@gatito.pl z następującymi danymi:- numer zamówienia lub faktury oraz uzasadnione skargi. Reklamacja bez wcześniejszej konsultacji jest niemożliwa. Nie spodobanie się produktu nie jest podstawą do reklamacji.

 

23. Nie jestem płatnikiem VAT, czy mogę otrzymać paragon zamiast faktury VAT?

Tak, oczywiście, prosimy o dodanie takiej informacji w komentarzu zamówienia

 

24. Nie jestem płatnikiem VAT, czy mogę otrzymać paragon zamiast faktury VAT?

Dla wygody naszych klientów wprowadziliśmy opcję "Łączenia zamówień". Opcja ta polega na składaniu dwóch lub więcej zamówień, które na Państwa, życzenie będą wysyłane jedną przesyłką.

W celu skorzystania z tej opcji należy pamiętać aby przy realizacji pierwszego zamówienia w wiadomości dla hurtowni zamieścić adnotacje - Proszę jeszcze nie wysyłać będzie składane kolejne zamówienie . Natomiast w kolejnym zamówieniu proszę w wiadomości dla hurtowni zamieścić adnotacje - Proszę o połączenie z zamówieniem / zamówieniami nr:..... Przy skorzystaniu z opcji Łączenia zamówień należy pamiętać o tym, że:

- złożenie zamówienia gwarantuje rezerwacje produktów,
- za wszystkie zamówienia można zapłacić jednorazowo po dokonaniu ostatniego zamówienia,
- pomiędzy pierwszym, a ostatnim zamówieniem nie może upłynąć więcej jak: 5 dni w przypadku wyboru płatności za pobraniem i 7 dni w przypadku płatności przelewem lub poprzez system Płatności (Payu) oraz Paypal,,
- należność za wszystkie zamówienia powinna być uregulowana nie później niż 7 dnia od dnia złożenia pierwszego zamówienia,
- w przypadku wyboru dostawy z płatnością za pobraniem zamówienie musi zostać wysłane lub odebrane z naszego magazynu nie później niż 5 dnia od dnia złożenia pierwszego zamówienia.

25. Mam sklep internetowy, czy Panstwa firma udostępnia integracje

Tak udostępniemy integracje z wieloma platoformami za pośrednictwem oprogramowania firmy VeroSoft.pl. Lista dostępnych platform jest dostępna pod adresem:
http://verosoft.pl/aktualizacja-sklepow-internetowych-asi/zintegrowane-platformy-sklepowe/


HURTOWNIA GATITO na świecie!

Gatito - platforma hurtowa produktów licencyjnych.
Dystrybutor marek Cerda Group, oraz Euroswan w Polsce.

  • Wielka Brytania
  • Niemcy
  • Francja
  • Polska
  • Czechy
  • Słowacja
  • Chorwacja
  • Słowenia
  • Serbia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Estonia
  • Węgry
  • Rumunia
  • Grecja
  • Gruzja
  • Dania
  • Szwecja
  • oraz 60 innych krajów...