Dropshipping

CO TO JEST DROPSHIPPING?
Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sprzedaży internetowej opartym na współpracy sklepu internetowego z hurtownią. W praktyce oznacza to, że proces związany z przygotowaniem i przesłaniem zamówienia do klienta jest przekazywany i realizowany przez hurtownię (a nie przez sklep internetowy).

 

NA CZYM POLEGA?
Sklep przyjmuje zamówienia od swoich klientów, a następnie przekazuje je hurtowni. Hurtownia zajmuje się całością procesu realizacji i wysyłki zamówienia czyli: kompletowaniem, przygotowaniem dokumentów przewozowych, zapakowaniem towaru i przekazaniem firmie transportowej.

 

DLA KOGO?
Oferta dropshippingu skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych oraz jednostek prowadzących sprzedaż przez portale aukcyjne np. Allegro, E-bay, Amazon. Jeśli nie posiadasz sklepu internetowego - oferujemy usługę stworzenia sklepu internetowego na silniku Prestashop wraz z darmową integracją z naszą hurtownią (w razie zainteresowania, prosimy o kontakt email: kontakt@gatito.pl)

 

MAM SKLEP INTERNETOWY, CZY PAŃSTWA FIRMA UMOŻLIWIA INTEGRACJE Z PLATFORMAMI SKLEPÓW LUB ALLEGRO?
Udostępniamy integracje z następującymi platormami: Shopper, Clickshop, Shopify, IAI-SHOP, Woocommerce, Istore, Magento, Opencart, OscGold, OsCommerce, PrestaShop RedCart, ShopGold, Sklepicom za pośrednictwem firmy Verosoft

Możlowość integracji dla właściciele sklepów internetowych na platformie Megamo.

Integracje z naszą hurtownią oferuje również firma Sky-shop oraz cStoreDla posiadaczy konta na allegro - Baselinker wykonuje usługę integracji z Allegro w wysokości 100 zł netto. Dodatkowo dla platformy Arena istnieje moduł integracyjny stworzony przez firmę Seigi

Udostępniemy również pliki CSV przygotowane dla platform: Woocommerce, Shopify.

ZALETY

  • ograniczenie kosztów (w tym kosztów zatowarowania, nie ma konieczności „zamrażania” kapitału w towarze)
  • oszczędność czasu (nie ma konieczności wykonywania pracy związanej z wysyłką towaru)
  • brak konieczności magazynowania towaru
  • zwiększenie różnorodności oferty sklepu
  • skrócenie czasu wysyłki do klienta 

NASZA OFERTA

Nasza hurtownia oferuje następujące warunki:

  • zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia
  • odbiór przesyłek dropshipping - własnym kurierem w godzinach: 12:00 - 14:00
  • darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 złotych netto
  • koszty wysyłki dla zamówień poniżej 500 złotych netto wynoszą 10 złotych netto - przelew na konto (w tym drukowanie dokumentów przewozowych i pakowanie przesyłki). 
  • produkty z dostępnością 24h wysyłane są tego samego dnia, jeśli zamówienie wpłynie do godziny 13:00
  • bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów licencyjnych
  • możliwość wygenerowania oferty produktów w formacie CSV, XML z aktualizowanymi danymi o dostępności
  • każde zamowienie składane jest osobno
  • reklamacje zwracane są przez odbiorcę docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych

     

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów w kwestii dropshippingu oraz odpowiedzi na nie:

  1. W jaki sposób odbywają się rozliczenia pomiędzy naszym sklepem, a Gatito?
    Odpowiedź.
    Sklep składa zamówienia na naszym portalu B2B oraz wskazuje w zamówieniu dane klienta do którego zamówiony produkt mamy wysłać. Przez cały tydzień Gatito wysyła produkty do klientów Sklepu i raz w tygodniu obciąża Sklep fakturą za wysłane produkty oraz za koszty wysyłek. Faktura ma termin płatności 5 dni. 
    Pierwsze 3 zamówienia, muszą być zapłacone z góry

  2. Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu takie jak paragony lub faktury?
    Odpowiedź.
    Sklep wystawia paragony lub faktury. Doradzamy zawrzeć w regulaminie informację, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury. 

  3. Czy sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej?
    Odpowiedź.
    Tak. Oczywiście. Stosowane ceny to kwestia indywidualna każdego Sklepu.

  4. Czy zamówienia klientów złożone w Sklepie lub na portalu Allegro, Ebay czy też Amazon jeśli sklep prowadzi sprzedaż na tych portalach są w momencie zakupu (wpływu płatności) automatycznie przesyłane do realizacji do Gatito czy Sklep musi przesyłać do Gatito zestawienia / raporty ewentualnie złożyć na portalu Gatito zamówienie?
    Odpowiedź.
    Zamówienie na sprzedane produkty przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Nie ma automatycznego przesyłania zamówienia do naszego systemu w momencie dokonania przez klienta zakupu w Sklepie. Jeśli klient wybrał zapłatę przelewem tradycyjnym, ale nie dokonał wpłaty, prosimy o złożenie zamówienia na ten produkt z jednoczesną informacją w komentarzu do zamówienia aby jeszcze produktu nie wysyłać gdyż Sklep czeka na zapłatę przez klienta. 

  5. Co w przypadku reklamacji klient odsyła towar do Sklepu czy do Gatito?
    Odpowiedź.
    Klient odsyła uszkodzony produkt do Gatito.

  6. Po czyjej stronie będzie rozliczenie takiego zwrotu lub realizacja reklamacji?
    Odpowiedź.
    W przypadku uznania reklamacji pieniądze zwraca Sklep. Kwota zwróconych pieniędzy klientowi Sklepu pomniejsza zobowiązanie Sklepu w stosunku do Gatito.

  7. Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy sklep może odesłać zwrócony produkt do Gatito?
    Odpowiedź.
    Gatito nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu. Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.
    Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Firmy, a nie Klienta docelowego.


  8. Czy moge korzystać z Państwa zdjęć i opisów?
    Odpowiedź.
    Tak. Sklep może korzystać z naszych zdjęć oraz opisów produktów. Zdjęcia można pobrać z historii zamówienia. Linki do zdjęć oraz opisy dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV lub XML. Nie wyrażamy na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na platformie.

  9. Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie XML lub CSV, którą mógłbym dodać na stronę mojego Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon?
    Odpowiedź.
    Oferta z aktualnymi  stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.  Pełna specyfikacja z ofertą w formacie  XML i CSV znajduję się pod adresem: https://gatito.pl/pl /module/exportxml/xmlinfo lub w zakładce Katalog XML w panelu zarządzania.

  10. Jaka firma świadczy usługi kurierskie? 
    Odpowiedź.
    Towar wysyłany standardowo kurierem DPD lub DHL. Jeżeli paczka jest pobraniowa - prosimy o wybranie opcji "kurier własny dropshipping"

  11. Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową?
    Odpowiedź.
    Tak, jest to umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa zostaje przygotowana i  wysłana listem poleconym po złożeniu pierwszego zamówienia.

  12. Czy ceny w dropshippingu różnią się od cen obowiązujących w standardowym modelu współpracy?
    Odpowiedź.
    Ceny są jednolite, niezależne od formy zamówienia. Doliczana jest jednakże opłata w wysokości 2zł brutto jednorazowo za każde zamówienie dropshiping, nie zależne od formy wysyłki, odbioru osobistego, oraz niezależne od typu i ilości produktów.

  13. Nie posiadam sklepu internetowego, czy zajmujecie się Państwo wdrożeniami sklepów?
    Odpowiedź.
    Jeśli nie posiadasz platformy sprzedażowej, możemy stworzyć nowy sklep z automatyczną integracją z naszą  hurtownią w ciągu 2 tygodni. Koszt wykonania sklepu to 1000zł brutto i jest to jedyna opłata za jego wykonanie. Brak dodatkowych miesięcznych kosztów za obsługę sklepu w postaci abonamentu. Moduł integracji z naszą ofertą otrzymują Państwo za darmo.

  14. Jaki jest poziom narzutów / marż. Czy partner otrzymuje ceny hurtowe do zakupu? 
    Odpowiedź.
    Marża nie jest narzucana przez hurtownię. Sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej
    Na platformie widoczne są ceny hurtowe brutto.


  15. Czy oferujecie dodatkowo rabaty od wygenerowanych obrotów?
    Odpowiedź.
    Tak, progi rabatowe przedstawia tabela, którą można zobaczyć w zakładce Progi Rabatowe w panelu Moje Konto.

  16. Jak wygląda cennik wysyłek, i czy wysyłacie za pobraniem i jakie są koszty wszystkich opcji?
    Odpowiedź.
    Sklep ma do wyboru kilka form dostawy:

    • własny kurier dropshipping
    • kurier DHL Dropshipping
    • kurier DHL Wieczór Dropshipping
    • kurier DPD Dropshipping

    Jeżeli paczka jest pobraniowa - prosimy o wybranie opcji "kurier własny dropshipping".

    Kurier DHL - dropshipping 12,30 zł (brutto)
    Kurier DHL -wieczór 18,50 zł (brutto)
    Kurier DPD - dropshipping 12,30 zł (brutto)
    Paczkomaty InPost 12,50 zł (brutto)

  17. Czy istnieje feed produktowy (csv, xml), jak często jest on aktualizowany?
    Odpowiedź.
    Tak, oferta w postaci pliku .csv, .xml dostępna jest pod adresem:https://gatito.pl/pl/module/exportxml/xmlinfo lub w panelu Moje Konto w zakładce Katalog XML. Oferta z aktualnymi stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.

  18. W jaki sposób odbywa się przekazanie dla hurtowni zamówienia?
    Odpowiedź.
    Zamówienie na produkty sprzedane przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Adres do wysyłki należy wpisać po wybraniu opcji Dropshipping w sekcji ADRESY.

  19. Czy posiadają Państwo swój panel logistyczny czy może o każdym zamówieniu należy informować drogą mailową/telefoniczna.
    Odpowiedź.
    Nie ma konieczności informowania o złożeniu zamówienia. Niezależnie od tego zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia

  20. Czy udostępniają Państwo dokładny cennik wysyłek towaru min. jaki spedytor jaka cena itp.?
    Odpowiedź.
    Opcje wyboru sposobu płatności i dostawy widoczne są w koszyku. Cennik wysyłek znajduje się również w Katalogu .xml/.csv.

  21. W jaki sposób pakują Państwo przesyłki? Czy są odpowiednio zabezpieczone, czy jest możliwość umieszczenia w przesyłce materiałów reklamowych np. ulotki z adresem sklepu internetowego, kody rabatowe dostarczone przeze mnie.
    Odpowiedź
    Jesteśmy hurtownią z wieloletnim doświadczeniem. Przygotowane przez nas paczki są odpowiednio zabezpieczone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, a w razie potrzeby oznaczone odpowiednimi symbolami (np.„ostrożnie”).
    Ze względu na dużą ilość zamówień nie oferujemy możliwości dostarczenia własnych materiałów reklamowych.

  22. Gdzie załączam list przewozowy w dropshippigu?
    Odpowiedź.
    Możliwość załączenia w formie pliku .pdf listu przewozowego znajduje się w panelu Moje Konto – Listy przewozowe.

  23. Jaki jest adres odbioru przesyłek dropshippingowych? 
    Odpowiedź.
    Adres to: Gatito, ul. Wygoda 82, 43-608 Jaworzno

  24. Czy istnieje możliwość składania zamówień w szybki sposób?
    Odpowiedź.
    Tak, udostępniamy naszym klientom składanie zamówień za pośrednictwem pliku CSV: https://gatito.pl/ds

Koszty wysyłek dropshipingowych w krajach Europy. Poniższy koszt zostanie automatycznie zmieniony w koszyku po potwierdzeniu adresu do wysyłki w polu dropshiping.

KONTAKT

 

W razie zainteresowania współpracą w zakresie dropshippingu prosimy dokonanie rejestracji na plarformie hurtowej lub prosimy o kontakt e-mailowy:

kontakt@gatito.pl lub telefonicznie: 501 314 315-


HURTOWNIA GATITO na świecie!

Gatito - platforma hurtowa produktów licencyjnych.
Dystrybutor marek Cerda Group, oraz Euroswan w Polsce.

  • Wielka Brytania
  • Niemcy
  • Francja
  • Polska
  • Czechy
  • Słowacja
  • Chorwacja
  • Słowenia
  • Serbia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Estonia
  • Węgry
  • Rumunia
  • Grecja
  • Gruzja
  • Dania
  • Szwecja
  • oraz 60 innych krajów...