Dropshipping

CO TO JEST DROPSHIPPING?
Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sprzedaży internetowej opartym na współpracy sklepu internetowego z hurtownią. W praktyce oznacza to, że proces związany z przygotowaniem i przesłaniem zamówienia do klienta jest przekazywany i realizowany przez hurtownię (a nie przez sklep internetowy).

 

NA CZYM POLEGA?
Sklep przyjmuje zamówienia od swoich klientów, a następnie przekazuje je hurtowni. Hurtownia zajmuje się całością procesu realizacji i wysyłki zamówienia czyli: kompletowaniem, przygotowaniem dokumentów przewozowych, zapakowaniem towaru i przekazaniem firmie transportowej.

 

DLA KOGO?
Oferta dropshippingu skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych oraz jednostek prowadzących sprzedaż przez portale aukcyjne np. Allegro, E-bay, Amazon.

 

MAM SKLEP INTERNETOWY, CZY PAŃSTWA FIRMA UMOŻLIWIA INTEGRACJE Z PLATFORMAMI SKLEPÓW LUB ALLEGRO?
Udostępniamy integracje z następującymi platormami: Shopper, Clickshop, Shopify, IAI-SHOP, Woocommerce, Istore, Magento, Opencart, OscGold, OsCommerce, Prestashop, RedCart, ShopGold, Sklepicom za pośrednictwem firmy Verosoft

Integracje z naszą hurtownią oferuje również firma Sky-shop. Dla posiadaczy konta na allegro - Baselinker wykonuje usługę integracji z Allegro w wysokości 100 zł netto. Dodatkowo dla platformy Arena istnieje moduł integracyjny stworzony przez firmę Seigi

ZALETY

  • ograniczenie kosztów (w tym kosztów zatowarowania, nie ma konieczności „zamrażania” kapitału w towarze)

  • oszczędność czasu (nie ma konieczności wykonywania pracy związanej z wysyłką towaru)

  • brak konieczności magazynowania towaru

  • zwiększenie różnorodności oferty sklepu

  • skrócenie czasu wysyłki do klienta

 

NASZA OFERTA

Nasza hurtownia oferuje następujące warunki:

  • zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia

  • odbiór przesyłek dropshipping - własnym kurierem w godzinach: 14:00 - 15:30

  • darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 złotych netto

  • koszty wysyłki dla zamówień poniżej 500 złotych netto wynoszą 10 złotych netto - przelew na konto (w tym drukowanie dokumentów przewozowych i pakowanie przesyłki). 

  • produkty z dostępnością 24h wysyłane są tego samego dnia, jeśli zamówienie wpłynie do godziny 13:00

  • bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów licencyjnych

  • możliwość wygenerowania oferty produktów w formacie CSV, XML z aktualizowanymi danymi o dostępności

  • każde zamowienie składane jest osobno

  • reklamacje zwracane są przez odbiorcę docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych

 

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów w kwestii dropshippingu oraz odpowiedzi na nie:

 

  1. W jaki sposób odbywają się rozliczenia pomiędzy naszym sklepem, a Gatito?

    Odpowiedź. 

    Sklep składa zamówienia na naszym portalu B2B oraz wskazuje w zamówieniu dane klienta do którego zamówiony produkt mamy wysłać. Przez cały tydzień Gatito wysyła produkty do klientów Sklepu i raz w tygodniu obciąża Sklep fakturą za wysłane produkty oraz za koszty wysyłek. Faktura ma termin płatności 5 dni. 

  2. Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu takie jak paragony lub faktury?

    Odpowiedź.

    Sklep wystawia paragony lub faktury. Doradzamy zawrzeć w regulaminie informację, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury. 

  3. Czy sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej?

    Odpowiedź.

    Tak. Oczywiście. Stosowane ceny to kwestia indywidualna każdego Sklepu.

  4. Czy zamówienia klientów złożone w Sklepie lub na portalu Allegro, Ebay czy też Amazon jeśli sklep prowadzi sprzedaż na tych portalach są w momencie zakupu (wpływu płatności) automatycznie przesyłane do realizacji do Gatito czy Sklep musi przesyłać do Gatito zestawienia / raporty ewentualnie złożyć na portalu Gatito zamówienie?

    Odpowiedź.

    Zamówienie na sprzedane produkty przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Nie ma automatycznego przesyłania zamówienia do naszego systemu w momencie dokonania przez klienta zakupu w Sklepie. Jeśli klient wybrał zapłatę przelewem tradycyjnym, ale nie dokonał wpłaty, prosimy o złożenie zamówienia na ten produkt z jednoczesną informacją w komentarzu do zamówienia aby jeszcze produktu nie wysyłać gdyż Sklep czeka na zapłatę przez klienta. 

  5. Co w przypadku reklamacji klient odsyła towar do Sklepu czy do Gatito?

    Odpowiedź.

    Klient odsyła uszkodzony produkt do Gatito.

  6. Po czyjej stronie będzie rozliczenie takiego zwrotu lub realizacja reklamacji?

    Odpowiedź.

    W przypadku uznania reklamacji pieniądze zwraca Sklep. Kwota zwróconych pieniędzy klientowi Sklepu pomniejsza zobowiązanie Sklepu w stosunku do Gatito.

  7. Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy sklep może odesłać zwrócony produkt do Gatito?

    Odzpowiedź

    Gatito nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu. Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.
    Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Firmy, a nie Klienta docelowego.

  8. Czy moge korzystać z Państwa zdjęć ?

    Odpowiedź

    Tak. Sklep może korzystać z naszych zdjęć. Zdjęcia można pobrać z historii zamówienia. Linki do zdjęć dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV  lub XML. Nie wyrażamy na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na platformie.

  9. Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie XML lub CSV, którą mógłbym dodać na stronę mojego Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon?

    Odpowiedź

    Prosimy o wiadomość email na adres: kontakt@gatito.pl z informacją w jakim formacie ma być plik wygenerowany, Oferta z aktualnymi  stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.  Pełna specyfikacja z ofertą w formacie Ceneo XML znajduję się pod adresem: https://gatito.pl/pl/module/exportxml/xmlinfo lub w zakładce Katalog XML w panelu zarządzania.

  10. Jaka firma świadczy usługi kurierskie? 

    Odpowiedź

    Towar wysyłany standardowo kurierem DPD lub DHL. Jeżeli paczka jest pobraniowa - prosimy o wybranie opcji "kurier własny dropshipping"

  11. Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową?

    Odpowiedź

    Tak, jest to umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa zostaje przygotowana i  wysłana listem poleconym po złożeniu pierwszego zamówienia.

  12. Czy ceny w dropshippingu różnią się od cen obowiązujących w standardowym modelu współpracy?

    Odpowiedź

    Ceny są jednolite, niezależne od formy zamówienia. Doliczana jest jednakże opłata w wysokości 2zł brutto jednorazowo za każde zamówienie dropshiping, nie zależne od formy wysyłki lub odbioru osobistego.

    

Koszty wysyłek dropshipingowych w krajach Europy. Poniższy koszt zostanie automatycznie zmieniony w koszyku po potwierdzeniu adresu do wysyłki w polu dropshiping.

KONTAKT

 

W razie zainteresowania współpracą w zakresie dropshippingu prosimy dokonanie rejestracji na plarformie hurtowej lub prosimy o kontakt e-mailowy:

kontakt@gatito.pl lub telefonicznie: 501 314 315


GATITO na świecie!

Gatito - platforma hurtowa produktów licencyjnych.
Dystrybutor marek Cerda Group, oraz Euroswan w Polsce.

  • Wielka Brytania
  • Niemcy
  • Francja
  • Polska
  • Czechy
  • Słowacja
  • Chorwacja
  • Słowenia
  • Serbia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Estonia
  • Węgry
  • Rumunia
  • Grecja
  • Gruzja
  • Dania
  • Szwecja
  • oraz 60 innych krajów...