CO TO JEST DROPSHIPPING?

Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sprzedaży internetowej opartym na współpracy sklepu internetowego z hurtownią. W praktyce oznacza to, że proces związany z przygotowaniem i przesłaniem zamówienia do klienta jest przekazywany i realizowany przez hurtownię (a nie przez sklep internetowy).

NA CZYM POLEGA?

Sklep przyjmuje zamówienia od swoich klientów, a następnie przekazuje je hurtowni. Hurtownia zajmuje się całością procesu realizacji i wysyłki zamówienia czyli: kompletowaniem, przygotowaniem dokumentów przewozowych, zapakowaniem towaru i przekazaniem firmie transportowej.

DLA KOGO?

Oferta dropshippingu skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych oraz jednostek prowadzących sprzedaż przez portale aukcyjne np. Allegro, E-bay, Amazon.

MAM SKLEP INTERNETOWY, CZY PAŃSTWA FIRMA UMOŻLIWIA INTEGRACJE Z PLATFORMAMI SKLEPÓW?

Udostępniamy integracje z następującymi platormami: Shopper, Clickshop, Shopify, IAI-SHOP, Woocommerce, Istore, Magento, Opencart, OscGold, OsCommerce, Prestashop, RedCart, ShopGold, Sklepicom za pośrednictwem firmy Verosoft.

Integracje z naszą hurtownią oferuje również firma Sky-shop.

ZALETY

  • ograniczenie kosztów (w tym kosztów zatowarowania, nie ma konieczności „zamrażania” kapitału w towarze)

  • oszczędność czasu (nie ma konieczności wykonywania pracy związanej z wysyłką towaru)

  • brak konieczności magazynowania towaru

  • zwiększenie różnorodności oferty sklepu

  • skrócenie czasu wysyłki do klienta

NASZA OFERTA

Nasza hurtownia oferuje następujące warunki:

  • zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia

  • darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 złotych netto

  • koszty wysyłki dla zamówień poniżej 500 złotych netto wynoszą 10 złotych netto - przelew na konto (w tym drukowanie dokumentów przewozowych i pakowanie przesyłki). Darmowa wysyłka powyżej 500zł netto

  • produkty z dostępnością 24h wysyłane są tego samego dnia, jeśli zamówienie wpłynie do godziny 13:00

  • bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów licencyjnych

  • możliwość wygenerowania oferty produktów w formacie CSV, XML z aktualizowanymi danymi o dostępności

  • każde zamowienie składane jest osobno

  • reklamacje zwracane są przez odbiorcę docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych

 

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów w kwestii dropshippingu oraz odpowiedzi na nie:

  1. W jaki sposób odbywają się rozliczenia pomiędzy naszym sklepem, a Gatito?
    Odpowiedź. 
    Sklep
    składa zamówienia na naszym portalu B2B oraz wskazuje w zamówieniu dane klienta do którego zamówiony produkt mamy wysłać. Przez cały tydzień Gatito wysyła produkty do klientów Sklepu i raz w tygodniu obciąża Sklep fakturą za wysłane produkty oraz za koszty wysyłek. Faktura ma termin płatności 5 dni.  Klient sklepu internetowego nie może wybrać opcji "za pobraniem". Tego typu zamówienia nie będą realizowane.

    2. Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu takie jak paragony lub faktury?
    Odpowiedź.
    Sklep
    wystawia paragony lub faktury. Doradzamyzawrzeć w regulaminie informację, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury.

    4
    . Czy sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej?
    Odpowiedź.
    Tak. Oczywiście. Stosowane ceny to kwestia indywidualna każdego Sklepu.

    5
    . Czy zamówienia klientów złożone w Sklepie lub na portalu Allegro, Ebay czy też Amazon jeśli sklep prowadzi sprzedaż na tych portalach są w momencie zakupu (wpływu płatności) automatycznie przesyłane do realizacji do Gatito czy Sklep musi przesyłać do Gatito zestawienia / raporty ewentualnie złożyć na portalu Gatito zamówienie?
    Odpowiedź.
    Zamówienie na sprzedane produkty przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Nie ma automatycznego przesyłania zamówienia do naszego systemu w momencie dokonania przez klienta zakupu w Sklepie. Jeśli klient wybrał zapłatę przelewem tradycyjnym, ale nie dokonał wpłaty, prosimy o złożenie zamówienia na ten produkt z jednoczesną informacją w komentarzu do zamówienia aby jeszcze produktu nie wysyłać gdyż Sklep czeka na zapłatę przez klienta. 

    6
    . Co w przypadku reklamacji klient odsyła towar do Sklepu czy do Gatito?
    Odpowiedź.
    Klient odsyła uszkodzony produkt do Gatito.

    7. Po 
    czyjej stronie będzie rozliczenie takiego zwrotu lub realizacja reklamacji?
    Odpowiedź.
    W przypadku uznania reklamacji pieniądze zwraca Sklep. Kwota zwróconych pieniędzy klientowi Sklepu pomniejsza zobowiązanie Sklepu w stosunku do Gatito.

  1. Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy sklep może odesłać zwrócony produkt do Gatito?

              Gatito nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu..

        9. Czy moge korzystać ż Państwa zdjęć ?

             Odpowiedź

             Tak. Sklep może korzystać z naszych zdjęć. Zdjęcia można pobrać z historii zamówienia. Linki do zdjęć dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV  lub XML.

       10. Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie XML lub CSV, którą mógłbym dodać na stronę mojego Sklepu lub platformy typu              allegro, ebay, amazon?

             Odpowiedź
             Prosimy o wiadomość email na adres: info@gatito.pl z informacją w jakim formacie ma być plik wygenerowany, Oferta z aktualnymi  stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.  Pełna specyfikacja z ofertą w formacie Ceneo XML znajduję się pod adresem: https://gatito.pl/pl/module/exportxml/xmlinfo lub w zakładce Katalog XML w panelu zarządzania.

Integracjami ze wszystkimi znanymi skryptami sklepów zajmuje się firma Verosoft  - www.verosoft.pl oraz firma Sky- shop.

      11. Jaka firma świadczy usługi kurierskie? 

            Odpowiedź: Towar wysyłany standardowo kurierem DPD lub UPS

      12. Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową ?

            Nie wymagamy podpisywania żadnej umowy.

      13. Czy ceny w dropshippingu różnią się od cen obowiązujących w standardowym modelu współpracy?

            Ceny są jednolite, niezależne od formy zamówienia.

     

KONTAKT

W razie zainteresowania współpracą w zakresie dropshippingu prosimy dokonanie rejestracji na plarformie hurtowej lub prosimy o kontakt e-mailowy:

info@gatito.pl lub telefonicznie: 501 314 315