Dropshipping

CO TO JEST DROPSHIPPING?
Dropshipping jest logistycznym modelem prowadzenia sprzedaży internetowej opartym na współpracy sklepu internetowego z hurtownią. W praktyce oznacza to, że proces związany z przygotowaniem i przesłaniem zamówienia do klienta jest przekazywany i realizowany przez hurtownię (a nie przez sklep internetowy).

 

NA CZYM POLEGA?
Sklep przyjmuje zamówienia od swoich klientów, a następnie przekazuje je hurtowni. Hurtownia zajmuje się całością procesu realizacji i wysyłki zamówienia czyli: kompletowaniem, przygotowaniem dokumentów przewozowych, zapakowaniem towaru i przekazaniem firmie transportowej.

 

DLA KOGO?
Oferta dropshippingu skierowana jest do właścicieli sklepów internetowych oraz jednostek prowadzących sprzedaż przez portale aukcyjne np. Allegro, E-bay, Amazon. Jeśli nie posiadasz sklepu internetowego - oferujemy usługę stworzenia sklepu internetowego na silniku Prestashop wraz z darmową integracją z naszą hurtownią (w razie zainteresowania, prosimy o kontakt email: kontakt@gatito.pl)

 

MAM SKLEP INTERNETOWY, CZY PAŃSTWA FIRMA UMOŻLIWIA INTEGRACJE Z PLATFORMAMI SKLEPÓW LUB ALLEGRO?
Udostępniamy integracje z następującymi platormami: Shopper, Clickshop, Shopify, IAI-SHOP, Woocommerce, Istore, Magento, Opencart, OscGold, OsCommerce, Prestashop, RedCart, ShopGold, Sklepicom za pośrednictwem firmy Verosoft

Integracje z naszą hurtownią oferuje również firma Sky-shop. Dla posiadaczy konta na allegro - Baselinker wykonuje usługę integracji z Allegro w wysokości 100 zł netto. Dodatkowo dla platformy Arena istnieje moduł integracyjny stworzony przez firmę Seigi 

ZALETY

  • ograniczenie kosztów (w tym kosztów zatowarowania, nie ma konieczności „zamrażania” kapitału w towarze)
  • oszczędność czasu (nie ma konieczności wykonywania pracy związanej z wysyłką towaru)
  • brak konieczności magazynowania towaru
  • zwiększenie różnorodności oferty sklepu
  • skrócenie czasu wysyłki do klienta 

NASZA OFERTA

Nasza hurtownia oferuje następujące warunki:

  • zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia
  • odbiór przesyłek dropshipping - własnym kurierem w godzinach: 14:00 - 15:30
  • darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 500 złotych netto
  • koszty wysyłki dla zamówień poniżej 500 złotych netto wynoszą 10 złotych netto - przelew na konto (w tym drukowanie dokumentów przewozowych i pakowanie przesyłki). 
  • produkty z dostępnością 24h wysyłane są tego samego dnia, jeśli zamówienie wpłynie do godziny 13:00
  • bardzo szeroki asortyment wysokiej jakości produktów licencyjnych
  • możliwość wygenerowania oferty produktów w formacie CSV, XML z aktualizowanymi danymi o dostępności
  • każde zamowienie składane jest osobno
  • reklamacje zwracane są przez odbiorcę docelowego na nasz adres w celu ograniczenia kosztów naszych klientów hurtowych

     

Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów w kwestii dropshippingu oraz odpowiedzi na nie:

  1. W jaki sposób odbywają się rozliczenia pomiędzy naszym sklepem, a Gatito?
    Odpowiedź.
    Sklep składa zamówienia na naszym portalu B2B oraz wskazuje w zamówieniu dane klienta do którego zamówiony produkt mamy wysłać. Przez cały tydzień Gatito wysyła produkty do klientów Sklepu i raz w tygodniu obciąża Sklep fakturą za wysłane produkty oraz za koszty wysyłek. Faktura ma termin płatności 5 dni. 

  2. Kto wystawia dowody zakupu dla klienta Sklepu takie jak paragony lub faktury?
    Odpowiedź.
    Sklep wystawia paragony lub faktury. Doradzamy zawrzeć w regulaminie informację, że klient wyraża zgodę na wystawienie i wysłanie mu faktury w formie elektronicznej. Wystawienie i wysłanie klientowi faktury w formie elektronicznej zwalnia z obowiązku doręczenia paragonu fiskalnego, który jest podpinany do kopii faktury. 

  3. Czy sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej?
    Odpowiedź.
    Tak. Oczywiście. Stosowane ceny to kwestia indywidualna każdego Sklepu.

  4. Czy zamówienia klientów złożone w Sklepie lub na portalu Allegro, Ebay czy też Amazon jeśli sklep prowadzi sprzedaż na tych portalach są w momencie zakupu (wpływu płatności) automatycznie przesyłane do realizacji do Gatito czy Sklep musi przesyłać do Gatito zestawienia / raporty ewentualnie złożyć na portalu Gatito zamówienie?
    Odpowiedź.
    Zamówienie na sprzedane produkty przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Nie ma automatycznego przesyłania zamówienia do naszego systemu w momencie dokonania przez klienta zakupu w Sklepie. Jeśli klient wybrał zapłatę przelewem tradycyjnym, ale nie dokonał wpłaty, prosimy o złożenie zamówienia na ten produkt z jednoczesną informacją w komentarzu do zamówienia aby jeszcze produktu nie wysyłać gdyż Sklep czeka na zapłatę przez klienta. 

  5. Co w przypadku reklamacji klient odsyła towar do Sklepu czy do Gatito?
    Odpowiedź.
    Klient odsyła uszkodzony produkt do Gatito.

  6. Po czyjej stronie będzie rozliczenie takiego zwrotu lub realizacja reklamacji?
    Odpowiedź.
    W przypadku uznania reklamacji pieniądze zwraca Sklep. Kwota zwróconych pieniędzy klientowi Sklepu pomniejsza zobowiązanie Sklepu w stosunku do Gatito.

  7. Czy jeśli klient zrezygnuje z zakupu w ciągu 14 dni czy sklep może odesłać zwrócony produkt do Gatito?
    Odpowiedź.
    Gatito nie przyjmuje zwrotów z tytułu zwrotów konsumenckich zwracanych przez klientów do Sklepu. Towar podlega zwrotowi jedynie w przypadku, gdy posiada wady fabryczne/produkcyjne, które nie powstały na skutek używania produktu.
    Nie ma tutaj zastosowania ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - art. 10, ponieważ wysyłamy produkt na zlecenie Firmy, a nie Klienta docelowego.


  8. Czy moge korzystać z Państwa zdjęć ?
    Odpowiedź.
    Tak. Sklep może korzystać z naszych zdjęć. Zdjęcia można pobrać z historii zamówienia. Linki do zdjęć dostępne są również w pliku z ofertą w formacie CSV  lub XML. Nie wyrażamy na korzystanie ze zdjęć marketingowych typu slidery i banery graficzne na platformie.

  9. Gdzie mogę znaleźć ofertę w formacie XML lub CSV, którą mógłbym dodać na stronę mojego Sklepu lub platformy typu allegro, ebay, amazon?
    Odpowiedź.
    Prosimy o wiadomość email na adres: kontakt@gatito.pl z informacją w jakim formacie ma być plik wygenerowany, Oferta z aktualnymi  stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.  Pełna specyfikacja z ofertą w formacie Ceneo XML znajduję się pod adresem: https://gatito.pl/pl /module/exportxml/xmlinfo lub w zakładce Katalog XML w panelu zarządzania.

  10. Jaka firma świadczy usługi kurierskie? 
    Odpowiedź.
    Towar wysyłany standardowo kurierem DPD lub DHL. Jeżeli paczka jest pobraniowa - prosimy o wybranie opcji "kurier własny dropshipping"

  11. Czy dropshipping wiążę się z jakąkolwiek umową?
    Odpowiedź.
    Tak, jest to umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa zostaje przygotowana i  wysłana listem poleconym po złożeniu pierwszego zamówienia.

  12. Czy ceny w dropshippingu różnią się od cen obowiązujących w standardowym modelu współpracy?
    Odpowiedź.
    Ceny są jednolite, niezależne od formy zamówienia. Doliczana jest jednakże opłata w wysokości 2zł brutto jednorazowo za każde zamówienie dropshiping, nie zależne od formy wysyłki lub odbioru osobistego.

  13. Nie posiadam sklepu internetowego, czy zajmujecie się Państwo wdrożeniami sklepów?
    Odpowiedź.
    Jeśli nie posiadasz platformy sprzedażowej, możemy stworzyć nowy sklep z automatyczną integracją z naszą  hurtownią w ciągu 2 tygodni. Koszt wykonania sklepu to 1000zł brutto i jest to jedyna opłata za jego wykonanie. Brak dodatkowych miesięcznych kosztów za obsługę sklepu w postaci abonamentu. Moduł integracji z naszą ofertą otrzymują Państwo za darmo.

  14. Jaki jest poziom narzutów / marż. Czy partner otrzymuje ceny hurtowe do zakupu? 
    Odpowiedź.
    Marża nie jest narzucana przez hurtownię. Sklep ma pełną autonomię w kwestii ustalania polityki cenowej
    Na platformie widoczne są ceny hurtowe brutto.


  15. Czy oferujecie dodatkowo rabaty od wygenerowanych obrotów?
    Odpowiedź.
    Tak, progi rabatowe przedstawia tabela, którą można zobaczyć w zakładce Progi Rabatowe w panelu Moje Konto.

  16. Jak wygląda cennik wysyłek, i czy wysyłacie za pobraniem i jakie są koszty wszystkich opcji?
    Odpowiedź.
    Sklep ma do wyboru kilka form dostawy:

    • własny kurier dropshipping
    • kurier DHL Dropshipping
    • kurier DHL Wieczór Dropshipping
    • kurier DPD Dropshipping

    Jeżeli paczka jest pobraniowa - prosimy o wybranie opcji "kurier własny dropshipping".

  17. Czy istnieje feed produktowy (csv, xml), jak często jest on aktualizowany?
    Odpowiedź.
    Tak, oferta w postaci pliku .csv, .xml dostępna jest pod adresem:https://gatito.pl/pl/module/exportxml/xmlinfo lub w panelu Moje Konto w zakładce Katalog XML. Oferta z aktualnymi stanami magazynowymi generowana jest co godzinę.

  18. W jaki sposób odbywa się przekazanie dla hurtowni zamówienia?
    Odpowiedź.
    Zamówienie na produkty sprzedane przez Sklep należy złożyć bezpośrednio na naszej platformie B2B : www.gatito.pl. Adres do wysyłki należy wpisać po wybraniu opcji Dropshipping w sekcji ADRESY.

  19. Czy posiadają Państwo swój panel logistyczny czy może o każdym zamówieniu należy informować drogą mailową/telefoniczna.
    Odpowiedź.
    Nie ma konieczności informowania o złożeniu zamówienia. Niezależnie od tego zamówienia złożone do godziny 13:00 realizowane są tego samego dnia

  20. Czy udostępniają Państwo dokładny cennik wysyłek towaru min. jaki spedytor jaka cena itp.?
    Odpowiedź.
    Opcje wyboru sposobu płatności i dostawy widoczne są w koszyku. Cennik wysyłek znajduje się również w Katalogu .xml/.csv.

  21. W jaki sposób pakują Państwo przesyłki? Czy są odpowiednio zabezpieczone, czy jest możliwość umieszczenia w przesyłce materiałów reklamowych np. ulotki z adresem sklepu internetowego, kody rabatowe dostarczone przeze mnie.
    Odpowiedź
    Jesteśmy hurtownią z wieloletnim doświadczeniem. Przygotowane przez nas paczki są odpowiednio zabezpieczone zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, a w razie potrzeby oznaczone odpowiednimi symbolami (np.„ostrożnie”).
    Ze względu na dużą ilość zamówień nie oferujemy możliwości dostarczenia własnych materiałów reklamowych.

  22. Gdzie załączam list przewozowy w dropshippigu?
    Odpowiedź.
    Możliwość załączenia w formie pliku .pdf listu przewozowego znajduje się w panelu Moje Konto – Listy przewozowe.

  23. Jaki jest adres odbioru przesyłek dropshippingowych? 
    Odpowiedź.
    Adres to: Gatito, ul. Wygoda 82, 43-608 Jaworzno

Koszty wysyłek dropshipingowych w krajach Europy. Poniższy koszt zostanie automatycznie zmieniony w koszyku po potwierdzeniu adresu do wysyłki w polu dropshiping.

KONTAKT

 

W razie zainteresowania współpracą w zakresie dropshippingu prosimy dokonanie rejestracji na plarformie hurtowej lub prosimy o kontakt e-mailowy:

kontakt@gatito.pl lub telefonicznie: 501 314 315


GATITO na świecie!

Gatito - platforma hurtowa produktów licencyjnych.
Dystrybutor marek Cerda Group, oraz Euroswan w Polsce.

  • Wielka Brytania
  • Niemcy
  • Francja
  • Polska
  • Czechy
  • Słowacja
  • Chorwacja
  • Słowenia
  • Serbia
  • Litwa
  • Łotwa
  • Estonia
  • Węgry
  • Rumunia
  • Grecja
  • Gruzja
  • Dania
  • Szwecja
  • oraz 60 innych krajów...